Izabela Nemaz, dipl. oec.

Izabela Nemaz, recepcioner

Nakon brojnih drugih poslova koji su uključivali komunikaciju s ljudima, našla sam se na recepciji. Obzirom da su svi moja dosadašnja radna mjesta dokaz kako volim puno pričati, tako mi komunikacija s našim pacijentima, što osobno, što telefonski, ne pada teško. Što sve podrazumijeva ta komunikacija, pitate se?

Dakle……..prvenstveno informacije o zahvatima koje osoba mora ili želi napraviti, informacije o cijenama, materijalima, načinu rada, trajanju oporavka i slično.

No osim toga, rado ću podijeliti i osobna iskustva i nastojati otkloniti nadaleko poznati strah od zubara.

Kada završimo s teškim temama, rado ću klijenta ponuditi kavom, te ga uputiti gdje se može prošetati i pokazati svoj novi osmijeh…………:)

Budući da je recepcija prvi izravni kontakt pacijenta sa stomatologom, nastojim da taj prvi kontakt bude čim ugodniji kako bi pacijent osjećao manji strah.!

Obrazovanje

2010

diplomirala na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, dipl.oec.

2006

preddiplomski studij na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, bacc.oec

2003

maturirala u Prvoj Hrvatskoj Sušačkoj gimnaziji

Radno iskustvo

2015 – 2016

Assist spa, teamleader

2012 – 2015

Assist Spa, telefonski operater

2011 – 2012

Internetskoj televiziji Općine Jelenje, novinar i voditelj

2010 – 2012

Općina Jelenje, referent za financijske i računovodstvene poslove

2008 – 2010

Radio Trsat, novinar i spiker